Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zobacz więcej

Zamknij


       Wystawianie faktur nigdy nie było tak proste :)
Pomoc, częste pytania


Mam zablokowane konto, co zrobić?

» przyczyna
Konta zostają automatycznie blokowane w momencie upłynięcia terminu ważności konta (prezentowanego w panelu na zakładce "Ustawienia -> MOJE KONTO").

» rozwiązanie
W przypadku upłynięcia terminu ważności konta aby odblokować konto prosimy o opłacenie abonamentu (zobacz:Jak opłacić moje konto?). Konto zostanie odblokowane w terminie do kilku dni od daty wpływu należności na nasze konto (najczęście konto zostaje odblokowane po ok 1-2 dniach).

» co zrobić aby szybciej konto zostało odblokowane
Opłacenie abonamentu jest koniecznym warunkiem odblokowania i przedłużenia ważności konta na kolejny okres rozliczeniowy. Aby uniknąć opóźnień związanych z przelewami bankowymi (przelewy nie zawsze zasilają konto adresata tego samego dnia, w których zostają zlecone) sugerujemy powiadomić nas emailem (i-faktura@i-faktura.pl) o dokonanym przelewie. Postaramy się wówczas jak najszybciej odblokować konto.



» powrót
Polityka prywatności | ©2006-2017 I-Media Łukasz Ostaniewicz