Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zobacz więcej

Zamknij


       Wystawianie faktur nigdy nie było tak proste :)
Pomoc, częste pytania


Jak zrezygnować z korzystania z i-faktura?

Serwis i-faktura.pl działa analogicznie jak telefonia prepaid czy też telewizja na kartę. Dostęp do usługi możliwy jest WYŁĄCZNIE w okresie ważności konta. Wniesienie opłaty (zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem) powoduje przedłużenie ważności konta na kolejny okres.

» Rezygnacja z konta przez niewniesienie opłaty
W przypadku jeśli upłynie termin ważności konta i przed upływem tego terminu nie dotrze do nas wpłata przedłużająca ważność konta na kolejny okres rozliczeniowy:
- dostęp do konta jest całkowicie blokowany,
- zastrzegamy sobie możliwość trwałego całkowitego usunięcia danych z konta (jednak nie wcześniej aniżeli po upływie 3 miesięcy od terminu upływu ważności konta).

» Rezygnacja z żądaniem usunięcia danych z konta
W każdej chwili możecie Państwo zażądać całkowitego trwałego usunięcia danych konta z Serwisu przesyłając takie żądanie na adres i-faktura@i-faktura.pl. W treści żądania należy podać hasło dostępu do konta celem autoryzacji danej operacji.

» Okres gdy konto jest zablokowane
W okresie gdy posiadamy dane konta w Serwisie ale dostęp do konta jest zablokowany:
- nie jest możliwy jakikolwiek dostęp do konta,
- wniesienie opłaty spowoduje przywrócenie dostępu do konta i przedłużenie jego ważności na kolejny okres rozliczeniowy*.


* Przywrócenie dostępu do konta jest możliwe WYŁĄCZNIE jeżeli dane konta nie zostały wcześniej usunięte z Serwisu. Dane z konta mogą zostać usunięte jeżeli od terminu wygaśnięcia konta upłynęło więcej aniżeli 3 miesiące lub - na Państwa żądanie - w dowolnym terminie. Przed wniesieniem opłaty przywracającej dostęp do konta, jeżeli od terminu wygaśnięcia ważności konta upłynęło więcej aniżeli 3 miesiące, sugerujemy sprawdzić czy nadal posiadamy dane konta w Serwisie kierując zapytanie do BOK i-faktura.pl. Jeżeli dane z konta zostały usunięte przywrócenie dostępu do konta nie będzie już możliwe.


» Jak sprawdzić do kiedy mam ważne konto
Do kiedy Państwa konto jest ważne możecie Państwo sprawdzić po zalogowaniu do konta i przejściu na zakładkę "Ustawienia"->"Moje konto".


» powrót
Polityka prywatności | ©2006-2017 I-Media Łukasz Ostaniewicz