Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zobacz więcej

Zamknij


       Wystawianie faktur nigdy nie było tak proste :)
Pomoc, częste pytania


Nie mogę wydrukować faktury, co zrobić?

» objawy problemu
Po kliknięciu linku "Drukuj oryginał" lub "Drukuj kopię" przy danej fakturze otwiera się puste (białe lub czarne) okno.

» możliwe przyczyny
  • Problem przeglądarki internetowej,
  • Problem przeglądarki plików PDF (lub tzw. "wtyczki" umożliwiającej przeglądanie plików PDF w przeglądarce internetowej),
  • Jeśli problem się powtarza - przechowywanie błędnie otwartego pliku w pamięci podręcznej (tzw. "cache") przeglądarki lub pamięci podręcznej serwera pośredniczącego w transmisji internetowej.

  • » możliwe sposoby rozwiązania problemu
  • Ponowne otwarcie dokumentu,
  • Otwarcie innego dokumentu, a później ponowne otwarcie dokumentu,
  • Wprowadzenie nieistotnej zmiany w treści dokumentu (np. wprowadzenie spacji w polu "Uwagi") co może wymusić na przeglądarce pobranie nowej wersji strony zamiast odtwarzania błędnej z tzw. "cache",
  • Restart przeglądarki internetowej,
  • Restart komputera,
  • Wyczyszczenie cache w przeglądarce internetowej,
  • Próba wydruku z poziomu innej przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Internet Exploler,..),
  • Próba wydruku z poziomu innej przeglądarki plików PDF (np. Acrobat Reader, Foxit Reader,..),
  • Tymczasowa zmiana formaty wydruku z PDF na "w oknie przeglądarki internetowej". ("Ustawienia" -> "Drukowanie" -> "Format wydruku faktur")
  • Restart połączenia internetowego,
  • Zapisanie pliku PDF na dysku i otwarcie go bez pośrednictwa przeglądarki internetowej.

  • » dodatkowe info
    Sporadycznie analogiczny problem występował w przeglądarce PDF Acrobat Reader. Od jakiegoś czasu korzystamy z Foxit Reader, gdzie jak dotąd problem nie wystąpił.


    » powrót
    Polityka prywatności | ©2006-2017 I-Media Łukasz Ostaniewicz