Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zobacz więcej

Zamknij


       Wystawianie faktur nigdy nie było tak proste :)
Pomoc, częste pytania


Nie mogę się zalogować do konta, co zrobić?

Przy próbie nieudanego logowania program najczęściej wyświetla komunikat z informacją o przyczynie problemu.

» najczęstsze przyczyny
  • A. Wprowadzono błędne hasło lub błędny login,
  • B. Wygasł dostęp do twojego konta,
  • C. W przeglądarce internetowej wyłączono obsługę tzw. cookies (w tej sytuacji program może nie wyświetlić komunikatu o błędzie).

  • » możliwe sposoby rozwiązania problemu
  • Ad A:
    Wprowadź poprawne login oraz hasło i spróbuj ponownie. Upwenij się, że klawisz CAPSLOCK na klawiaturze nie jest wciśnięty.
    Jeśli zapomniałeś hasła zobacz: Zapomniałem hasła, co zrobić?
  • Ad B:
    Konta zostają automatycznie blokowane w momencie upłynięcia terminu ważności konta.
    Zobacz: Mam zablokowane konto, co zrobić?
  • Ad C:
    Sprawdź czy w przeglądarce internetowej uruchomiona jest obsługa "cookies" i jeśli jest wyłączona - włącz. Na przykładzie Mozilla Firefox (ver. 3.6.10): Narzędzia->Opcje->Zakładka: Prywatność->Historia->Program firefox: albo: "będzie pamiętał historię" albo: "będzie używał ustawień historii uzytkownika" i "akceptuj ciasteczka".
    Rozwiązanie alternatywne: wypróbuj działanie programu w innej przeglądarce internetowej (Mozilla Firefox, Internet Exploler, ...).




  • » powrót
    Polityka prywatności | ©2006-2017 I-Media Łukasz Ostaniewicz