Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zobacz więcej

Zamknij


       Wystawianie faktur nigdy nie było tak proste :)
Pomoc, częste pytania


Problemy z wydrukiem polskich znaków w przeglądarce internetowej Mozilla Firefox 19.

Przyczyna problemów z polskimi znakami:
Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 19 zawiera wbudowaną eksperymentalną ("Beta") wersję przeglądarki PDF (PDF Viewer, nazywany również pdf.js). Przeprowadzone przez nas testy wskazują, że polskie czcionki w tej wbudowanej przeglądarce mogą nie być wyświetlane poprawnie.

Możliwe rozwiązanie
W przypadku jeśli napotkają Państwo problemy z wydrukiem polskich znaków zalecamy:
  1. skonfigurowanie Mozilla Firefox tak aby dokumenty PDF były otwierane nie przez eksperymentalny pdf.js a przez zewnętrzny program do podglądu PDF (np. Adobe Reader lub Foxit Reader). Jak odpowiednio skonfigurować Mozilla Firefox opisaliśmy w sekcji niżej.
  2. ewentualnie tymczasowe korzystanie z innej przeglądarki internetowej.

Konfiguracja programu Mozilla Firefox w wersji 19 do korzystania z zewnętrznego czytnika PDF.
W polskiej wersji programu Mozilla Firefox 19 należy wybrać w menu "Narzędzia"->"Opcje" przejść do panelu "Aplikacje" i na liście aplikacji przy "Portable Document Format (PDF)" zmienić domyślne ustawienie z "Podgląd w programie Firefox" na "Użyj aplikacji [nazwa_czytnika_PDF]" (np. "Użyj aplikacji Adobe Reader" lub "Wtyczka Foxit Reader").
(Jeśli żadna z wskazanych opcji nie pojawi się na liście uprzednio należy zainstalować odpowiednią wtyczkę do podglądu PDF, np.Adobe Reader lub Foxit Reader).

Materiały zewnętrzne
» Strona pomocy Mozilla Firefox zawierająca informacje nt. otwierania plików PDF w Mozilla Firefox »
» Sekcja poświęcona konfiguracji czytnika PDF w Mozilla Firefox »


» powrót
Polityka prywatności | ©2006-2017 I-Media Łukasz Ostaniewicz